İzmir'in köklü kulüplerinden Altay’da ayrılık rüzgarları sürerken, siyah-beyazlı ekipte sözleşmesini tek taraflı fesheden isimlerden biri de Torbalılı genç futbolcu Emre Tangeldi oldu. Futbol kariyerine Torbalı Saygınspor’da başlayan ve 2019 yılından bu yana Altay altyapısında forma giyen 20 yaşındaki orta saha oyuncusu, alacaklarının ödenmemesi nedeniyle kulüpten ayrılma kararı aldı. Mart ayında Altay ile 2 yıllık profesyonel sözleşme imzalayan Emre Tangeldi, altyapıdan yetişerek A Takım’a kadar yükselmişti. Genç oyuncu, Altay formasıyla 1’inci Lig’de 4, 2’nci Lig’de 27 ve 3’üncü Lig’de 27 maça çıktı. 3’üncü Lig’de 2 gole imza atan Emre, siyah-beyazlı ekibin son dönemdeki önemli altyapı ürünleri arasında gösteriliyordu.
Sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla ayrılığı duyuran Tangeldi, Altay’da geçirdiği 7 yıl boyunca takım arkadaşlarına, teknik ekibe, kulüp çalışanlarına ve taraftarlara teşekkür etti. Öte yandan Altay Başkanı Sinan Kanlı ise genç futbolcunun ayrılığına sert tepki gösterdi. Kanlı, Emre Tangeldi’nin kulübün zor dönemlerinde yanında olmadığını savunarak, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada dikkat çeken ifadeler kullandı. Torbalı’da futbola başlayan ve ilçenin yetiştirdiği genç yeteneklerden biri olan Emre Tangeldi’nin yeni sezonda hangi takımın formasını giyeceği ise merak konusu oldu.