Ehlibeyt Derneği tarafından düzenlenen aşure ikramı programı, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Programa katılan Torbalı Kaymakamı Adem Çelik, vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet etti ve aşure ikramına eşlik etti.
Muharrem ayının manevi atmosferinde düzenlenen programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Vatandaşlarla yakından ilgilenen Kaymakam Çelik, Muharrem ayının toplumda kardeşlik, paylaşma ve hoşgörü duygularını pekiştirmesini temenni etti.
Program, yapılan duaların ardından aşure ikramı ile devam ederken, katılımcılar organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Etkinlik, birlik ve beraberlik mesajlarının ön plana çıktığı sıcak bir ortamda sona erdi.




